Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2015 06:15 - ПРОПУСНАТ ХРАМ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 7434 Коментари: 35 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да бях те срещнал нейде преди век,
но Бог реши за мене друго свише.
Сега аз щях да бъда друг човек –
не този, който стихове ти пише.

Чепика лъснал, пръснат с афтършейф,
складирал бала долари на рафта,
щях да съм някой стар арабски шейх –
да вадя мед от кацата със нафта.

Понеже по рождение съм прост,
пък и дъската яко си ми хлопа,
днес нямаше да спя във трафопост,
прегърнал като дърт педал лаптопа.

Сега какво съм? – мил старик с брада,
в която ти заравяш леки пръсти.
А аз пропуснах да ти кажа: – Да! –
и в храма „Невски” Бог да ни прекръсти.

До теб – щастливец, пълен идиот,
се кефя на припадащата вечер.
Разминахме се в този тъп живот.
Но другият – със теб! – ще бъде вечен.




Гласувай:
19



1. pvdaskalov - * ! *
19.07.2015 07:09
Предимство имат дамите! Прочетох го на глас и коментарът на съпругата ми бе: "Съвсем в съвременен стил", а аз ще допълня, че едва ли има творец с такова себеотрицание - да накара читателите да се радват на живота, защото - виждаш ли - за някои той е с пропуснати шансове или просто "тъп".
За да вадиш "мед от кацата с нафта" се иска друг талант, Валери. Всъщност ти си по-богат от който и да е магнат.
И да поясня: "В днешно време терминът магнат (със синоними като тайкун, крупен индустриалец, барон) се използва за бизнес магнат - изключително богат и влиятелен бизнесмен." (от Уикито)
Поздрави!
П и е р
цитирай
2. indiram - Добро утро!
19.07.2015 07:35
... Че как тъй се случи... и то само преди сто години...
А, на мен ми хлопат две и половина - всяка сутрин...
След кафето ще търся чука да си поприкова...
Пак стихове за размисли дълбоки... Храм е съкровено...
Приятен ден, Чу!
Инд
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Предимство имат дамите! Прочетох ...
19.07.2015 08:05
pvdaskalov написа:
Предимство имат дамите! Прочетох го на глас и коментарът на съпругата ми бе: "Съвсем в съвременен стил", а аз ще допълня, че едва ли има творец с такова себеотрицание - да накара читателите да се радват на живота, защото - виждаш ли - за някои той е с пропуснати шансове или просто "тъп".
За да вадиш "мед от кацата с нафта" се иска друг талант, Валери. Всъщност ти си по-богат от който и да е магнат.
И да поясня: "В днешно време терминът магнат (със синоними като тайкун, крупен индустриалец, барон) се използва за бизнес магнат - изключително богат и влиятелен бизнесмен." (от Уикито)
Поздрави!
П и е р

Пиер, забранявам ти да мъчиш жената сабахлен с моите стихчета! :-)))
По-добре я целуни и я покани на едно хубаво кафенце.
Лека неделя - и до скоро в Калофер!
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - . . . Че как тъй се случи. . . и то само ...
19.07.2015 08:06
indiram написа:
... Че как тъй се случи... и то само преди сто години...
А, на мен ми хлопат две и половина - всяка сутрин...
След кафето ще търся чука да си поприкова...
Пак стихове за размисли дълбоки... Храм е съкровено...
Приятен ден, Чу!
Инд

Чак във Варна се чува кво ти хлопа, Индирам! :-)))
Лека неделя и за теб!
Чу
цитирай
5. ili4e - Майстор Чу!
19.07.2015 08:18
Прекрасно е, Валерий! Благодаря.
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Прекрасно е, Валерий! Благодаря. ...
19.07.2015 08:24
ili4e написа:
Прекрасно е, Валерий! Благодаря.

Лека неделя и за теб, Иличе!
Поздрав на Балкана от морето!
Чу
цитирай
7. indiram - :-)))
19.07.2015 10:23
Нека да се чува! - иначе... ще е скука.
А, следващото, дали ще се чуе? - ето кое:
https://www.youtube/watch?v=Fu4zrfOuFLA
С мили хора, всички дни са леки!
Инд
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Нека да се чува! - иначе. . . ще е ск...
19.07.2015 10:29
indiram написа:
Нека да се чува! - иначе... ще е скука.
А, следващото, дали ще се чуе? - ето кое:
https://www/watch?v=Fu4zrfOuFLA
С мили хора, всички дни са леки!
Инд

За съжаление, линкът не се отваря, Индирам, но, предполагам, че е нещо красиво.
Благодаря.
Чу
цитирай
9. indiram - ... Е па има и други начини...
19.07.2015 10:55
примерно
http://vbox7/play:c9fbca2e
...
Ако пак не стане, ще има и трети начин
:-)))
Инд
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - примерно http://vbox7/play...
19.07.2015 11:04
indiram написа:
примерно
http://vbox7/play:c9fbca2e
...
Ако пак не стане, ще има и трети начин
:-)))
Инд

Ееееее... уцели ме право в десятката с този Даларас, благодаря.
Това ми е любимо:
http://www.vbox7/play:4767148f&pos=vr
Чу
цитирай
11. indiram - :-(((
19.07.2015 11:33
Да, но... сега пък този линк не се отваря...
очаквам да ми пратите друг линк или ...
Че... любопитството ми вече ме нажеже...
Инд
цитирай
12. indiram - :-))) Открих го, мисля...
19.07.2015 11:48
Ако е то... няма да се сърдя... Аз също я харесвам...
Матия му буквално е очите ми!
Благодаря, Чу!
На 5 август Даларас ще бъде в Созопол на стадиона...
Инд
цитирай
13. indiram - И, както е речено...
19.07.2015 12:51
С музиката идва настроението... И... "Който пее, зло не мисли!" ...Следва...
http://vbox7/play:7808c06404
За още повече усмивки - :-)))
Инд
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Да, но. . . сега пък този линк не се ...
19.07.2015 15:00
indiram написа:
Да, но... сега пък този линк не се отваря...
очаквам да ми пратите друг линк или ...
Че... любопитството ми вече ме нажеже...
Инд

Хубава думичка - "нажеже"!
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Ако е то. . . няма да се сърдя. . . Аз ...
19.07.2015 15:03
indiram написа:
Ако е то... няма да се сърдя... Аз също я харесвам...
Матия му буквално е очите ми!
Благодаря, Чу!
На 5 август Даларас ще бъде в Созопол на стадиона...
Инд

Пак ще се разминем, на 5-и август съм на Панаира на книгата във Варна.
Чу

цитирай
16. deleted-4udovi6teto - С музиката идва настроението. . . И. ...
19.07.2015 15:04
indiram написа:
С музиката идва настроението... И... "Който пее, зло не мисли!" ...Следва...
http://vbox7/play:7808c06404
За още повече усмивки - :-)))
Инд

Лека лятна привечер с твоите музики!
Чу
цитирай
17. indiram - Да... Да...
19.07.2015 15:20
Подарявам думичката...
Нямам билет за 5-август... но... хубаво нещо е панаира на книгата - само в София в НДК съм ходила...
Благодаря! И вам да е лека!
Инд
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Подарявам думичката. . . Нямам б...
19.07.2015 15:32
indiram написа:
Подарявам думичката...
Нямам билет за 5-август... но... хубаво нещо е панаира на книгата - само в София в НДК съм ходила...
Благодаря! И вам да е лека!
Инд

Щедрият не брои шепите си.
Благодаря.
Чу
цитирай
19. nalia - *****
19.07.2015 16:49
Ихаа - хубав купон е потекъл, а и поводът - хубав: вечността никому не мърда :-)). Пък аз чакам припадащата вечер да се изкефя, както и да се "нажеже" тенекията за мидите, освен ако Индирам не харижи двете риби за благото на човечеството...
Още много музика и настроение, Чу
nalia
цитирай
20. zemela - Ще бъде, разбира се. Стига да се п...
19.07.2015 18:11
Ще бъде, разбира се. Стига да се познаете:)) Поздрави, Капитане!
цитирай
21. deleted-4udovi6teto - Ихаа - хубав купон е потекъл, а и п...
19.07.2015 19:28
nalia написа:
Ихаа - хубав купон е потекъл, а и поводът - хубав: вечността никому не мърда :-)). Пък аз чакам припадащата вечер да се изкефя, както и да се "нажеже" тенекията за мидите, освен ако Индирам не харижи двете риби за благото на човечеството...
Още много музика и настроение, Чу
nalia

Благодаря, Налия, очевидно е, че Индирам не е свидлива, бирата ще е от мен!
Чу
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Ще бъде, разбира се. Стига да се п...
19.07.2015 19:30
zemela написа:
Ще бъде, разбира се. Стига да се познаете:)) Поздрави, Капитане!

Няма начин, каквото е писано, туй ще се случи, Земела.
Ела и ти?
Чу
цитирай
23. nalia - *****
19.07.2015 19:58
Абе, ако не се познаем, ще се надушим :-)), айде, че на закъснелите - костите (и черупките) :-))!
Благодаря за бирата, за твое здраве, Чу
nalia
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Абе, ако не се познаем, ще се надушим ...
19.07.2015 20:00
nalia написа:
Абе, ако не се познаем, ще се надушим :-)), айде, че на закъснелите - костите (и черупките) :-))!
Благодаря за бирата, за твое здраве, Чу
nalia

Наздраве!
Чу
цитирай
25. indiram - О! ... Колко мили мили мили...
19.07.2015 20:18
Ей, ти, Налия - врабчето (толкова помня с рибо-пилешките си...а-ха)... Че те двете риби, пише ей там, кога кога са ... нахранили човеците (5 хляба и 2 риби)...Аз нямам намеса там... Ама, за тва "Харижи" - ще те питам от къде иде... :-)))
Купон се прави с хора ...
Правилно предположение относто свидливостта ми, Чу - иначе щях да съм шейха, т.е. жената-шейх...
Светът е малък - хора с хора се срещат... пък като се познаеме - има бира!
И на трима ви... Благодаря с :-))))))))))))))))))))))))))
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Ей, ти, Налия - врабчето (толкова ...
19.07.2015 20:28
indiram написа:
Ей, ти, Налия - врабчето (толкова помня с рибо-пилешките си...а-ха)... Че те двете риби, пише ей там, кога кога са ... нахранили човеците (5 хляба и 2 риби)...Аз нямам намеса там... Ама, за тва "Харижи" - ще те питам от къде иде... :-)))
Купон се прави с хора ...
Правилно предположение относто свидливостта ми, Чу - иначе щях да съм шейха, т.е. жената-шейх...
Светът е малък - хора с хора се срещат... пък като се познаеме - има бира!
И на трима ви... Благодаря с :-))))))))))))))))))))))))))

И от мен - :-))))))))))))
Чу
цитирай
27. indiram - Чуйте сега... приятелки "клюкарки"...
19.07.2015 21:36
Чу да си запуши ушите... (Ми му тимонис ... матиа му)
Мъжете предпочитали 160-165см. на 45-50кл. (кл. е кила, в този случай)...
Тогава тия дето са от тези нагоре - да ходят да си мерят мерките с Мусала ли,...
Смятам колко дециметри съм (нали съм инженер)... и колко грам-нютона на...
Една торба цимент и малко... и туй то... ама над ... онези ... Шантава работа...
Референдум:
Да ходим ли на Панаира на книгата във Варна? - ОХИ или NAI (НЕ гръцкото, на български ДА)? - Гласувайте по съвест... Купуването и продаването на гласове... ще се наказва.! да се знае.
Много добре се чувствам тук! - поне няколко страсти удовлетворявам.
Благодаря, Чу! Благадаря и на вас двете Налия и Земела! :-)))
(Направо сме като "Трамвай №5" - помните ли ?)
Инд
цитирай
28. crep - Един много кратичък виц, но на място, мисля...
19.07.2015 22:43
Скучно ми е.
Искам компания.
Малка нефтена компания ...
:))))))))
цитирай
29. indiram - Добра вечер! - приятелю млад...Креп...
19.07.2015 22:54
Само те поздравявам, щото влезнах...
Иначе... тук има домакин... и той ще каже...
Подожди немножко, :-))) ОК?...
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Само те поздравявам, щото влезнах. ...
20.07.2015 04:54
indiram написа:
Само те поздравявам, щото влезнах...
Иначе... тук има домакин... и той ще каже...
Подожди немножко, :-))) ОК?...

Вицът е добър, изискан.
Благодаря.
Чу
цитирай
31. deleted-4udovi6teto - Скучно ми е. Искам компания. Малка ...
20.07.2015 04:55
crep написа:
Скучно ми е.
Искам компания.
Малка нефтена компания ...
:))))))))

:-)))
Чу
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - Чу да си запуши ушите. . . (Ми му ти...
20.07.2015 04:56
indiram написа:
Чу да си запуши ушите... (Ми му тимонис ... матиа му)
Мъжете предпочитали 160-165см. на 45-50кл. (кл. е кила, в този случай)...
Тогава тия дето са от тези нагоре - да ходят да си мерят мерките с Мусала ли,...
Смятам колко дециметри съм (нали съм инженер)... и колко грам-нютона на...
Една торба цимент и малко... и туй то... ама над ... онези ... Шантава работа...
Референдум:
Да ходим ли на Панаира на книгата във Варна? - ОХИ или NAI (НЕ гръцкото, на български ДА)? - Гласувайте по съвест... Купуването и продаването на гласове... ще се наказва.! да се знае.
Много добре се чувствам тук! - поне няколко страсти удовлетворявам.
Благодаря, Чу! Благадаря и на вас двете Налия и Земела! :-)))
(Направо сме като "Трамвай №5" - помните ли ?)
Инд

Малииииййй... ще приготвя за всинца ви палатков лагер на Южния плаж под Варна! :-)))
Чу
цитирай
33. yotovava - Дано!
22.07.2015 06:57
Разминахме се в този тъп живот.
Но другият – със теб! – ще бъде вечен.
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - Разминахме се в този тъп живот. Но ...
22.07.2015 07:08
yotovava написа:
Разминахме се в този тъп живот.
Но другият – със теб! – ще бъде вечен.

Чул те Бог!
Благодаря.
Чу
цитирай
35. myryam1960 - Вечна е духовната "храна&...
11.08.2015 20:05
Вечна е духовната "храна", с която ни зареждаш !
Да бъде!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9349538
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031